Povrat i zamjena robe

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, članku 72, svaki je potrošač u mogućnosti raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.

Povrat ili zamjena robe je moguća u slučaju kada sa naručenih artikala niste skidali originalne etikete i kada posjedujete originalne kutije u kojima su artikli isporučeni. Prilikom povrata artikala po originalnoj ambalaži se ne smije ništa lijepiti ili pisati, te isti ne smiju biti nošeni van kuće, jer takve artikle nećemo prihvatiti za zamjenu ili povrat. Proizvod se ne smije samo poslati u originalnoj ambalaži, nego se mora staviti u dodatnu ambalažu, u suprotnom zamjena neće moći biti napravljena zbog oštećenja ambalaže.

Naručene artikle je moguće zamijeniti za isti artikl druge veličine ili drugi artikl (ili artikle) u roku 14 dana od zaprimanja paketa.

Također, ukoliko želite, možemo Vam plaćena sredstva vratiti na Vaš tekući račun (kod povrata paketa priložiti kopiju kartice tekućeg računa). U slučaj kada je paket plaćen kreditnom karticom, povrat sredstava se odvija na način da se kartičarskoj kući šalje zahtjev za storniranje transakcije.

Trošak dostave povrata artikla snosi kupac, dok trošak slanja zamjenskog artikla snosi Domena Dea d.o.o.

Prije svakog povrata ili zamjene robe, molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona 01-30-11-700 ponedjeljak-petak od 09:00 do 15:00 h.

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.

Reklamacije

U slučaju reklamacije kupac je dužan vratiti nam proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača, te ukoliko nije prošlo više od 6 mjeseci od kupnje proizvoda. Kupac je dužan imati račun za proizvod koji reklamira, te originalnu ambalažu proizvoda. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod.

Domena dea d.o.o. preuzima odgovornost za materijalne nedostatke sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

Prije vraćanja reklamacije molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona 01-30-11-700 ponedjeljak-petak od 09:00 do 15:00 h.

Obrazac možete preuzeti OVDJE